12/10/12

Ola, son ti...

12/10/12

E se pasasen vinte anos e un día nos chegase un paquete enviado por nós mesmos?
E se dentro houbese un arquivo de vídeo,no que nos falamos, con vinte anos menos
E se deixásemos gravada unha mensaxe para cando a vida nos teña presos nunha lameira de rutinas?
Que veríamos...?


Un anuncio enorme.
Y sobre todo recuerda que la vida es una sucesión de momentos,
y que depende de ti como los vivas

Recibe os contidos no teu correo

6 comentarios

  1. Encantoume, todo. A idea, o vídeo, Perú, o rapaciño e o non tan rapaciño... Creo que vou tomar nota!

    ResponderEliminar
  2. Que boa campaña publicitaria! Sorprendente, intelixente, diferente... ao que non estamos acostumados.
    Quédome cunha frase: "La vida es una sucesión de momentos y depende de ti como los vivas".

    ResponderEliminar
  3. Alégrame, C.! Véxote cámara en man, e con Newcastle ao fondo!

    ResponderEliminar
  4. Sandra13/10/12

    buaahhhh!! que bonito! este sí é un bo anuncio, aporta emoción, alegría, morriña, ilusión, ganas de vivir, de aproveitar cada segundo, e como di Asun tamén me quedo coa frase :"La vida es una sucesión de momentos y depende de ti como los vivas". Encantoume!

    ResponderEliminar
  5. Si, é unha boa frase, mozas. E hai outras:
    "El mundo entero decía no ser bueno, y la ilusión [de un país] demostró que el mundo estaba equivocado".

    ResponderEliminar
  6. ¡Guau! Increíble.
    "Un tiempo en el que fuimos viajeros, no turistas."
    Moi bo video.
    A frase: "La vida es una sucesión de momentos y depende de ti como los vivas". A mellor de todas.
    Danme ganas de visitar Perú.

    ResponderEliminar

Grazas por comentar!

ˆ
MIGUEL ABRAIRA © - DISEÑO: HERPARK