E se pasasen vinte anos e un día nos chegase un paquete enviado por nós mesmos?
E se dentro houbese un arquivo de vídeo,no que nos falamos, con vinte anos menos?
E se deixásemos gravada unha mensaxe para cando a vida nos teña presos nunha lameira de rutinas?
Un anuncio enorme.
Y sobre todo recuerda que la vida es una sucesión de momentos,
y que depende de ti como los vivas
Encantoume, todo. A idea, o vídeo, Perú, o rapaciño e o non tan rapaciño... Creo que vou tomar nota!
ResponderEliminarQue boa campaña publicitaria! Sorprendente, intelixente, diferente... ao que non estamos acostumados.
ResponderEliminarQuédome cunha frase: "La vida es una sucesión de momentos y depende de ti como los vivas".
Alégrame, C.! Véxote cámara en man, e con Newcastle ao fondo!
ResponderEliminarbuaahhhh!! que bonito! este sí é un bo anuncio, aporta emoción, alegría, morriña, ilusión, ganas de vivir, de aproveitar cada segundo, e como di Asun tamén me quedo coa frase :"La vida es una sucesión de momentos y depende de ti como los vivas". Encantoume!
ResponderEliminarSi, é unha boa frase, mozas. E hai outras:
ResponderEliminar"El mundo entero decía no ser bueno, y la ilusión [de un país] demostró que el mundo estaba equivocado".
¡Guau! Increíble.
ResponderEliminar"Un tiempo en el que fuimos viajeros, no turistas."
Moi bo video.
A frase: "La vida es una sucesión de momentos y depende de ti como los vivas". A mellor de todas.
Danme ganas de visitar Perú.