Saltar ao contido principal

iDiot. iDiotízate!

Estamos idiotizándonos que mete medo. E autoenganámonos dicindo que non. Pero a tecnoloxía está a volvernos a todos tan estúpidos e dependentes, que o día que nos falle seremos completamente inútiles e infelices. Xa pasamos máis tempo diante das pantallas que fóra delas. Especialmente ante as pantallas dos smartphones. E esa estúpida dependencia é a que, con moita intelixencia e retranca, nos ensina a ácida curtametraxe "iDiots". Catro minutos gloriosos, para denunciar unha sociedade escravizada pola tecnoloxía e os donos do negocio.

Atréveste a verte retratado co teu smartphone?
Clic na imaxe para velo!

Que pasou o pasado fin de semana?  Que pasou cando Whatsapp caeu deixando aos seus usuarios de todo o mundo sen servizo durante só unhas horas? Pasou que un pequeno corte no funcionamento dunha aplicación foi unha enorme fonte de cabreo, amargura e insatisfacción para moitos, converténdose rapidamente nunha preocupación a escala mundial (con trending topic e todo iso). Por uns minutos sen unha estúpida aplicación!

Deberíamos baixarnos do carro e pararnos a pensar. Internet e os smartphones son unha ferramenta de comunicación marabillosa, pero só son iso: unha ferramenta. Un medio para axudar nas tarefas do día a día. Se a felicidade da nosa vida depende dunha estúpida aplicación ou dun maldito teléfono, entón é que non a merecemos

En realidade, 
a Vida é iso que pasa mentres ves o Whatsapp.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!