Saltar ao contido principal

Gasol, en clase

Gasol tampouco sabía inglés cando era neno... Un 10 para esta profe, que soubo mover fíos para impresionar e motivar aos seus alumnos dun xeito que dificilmente esquecerán. Imposible non botar un sorriso ao ver as súas caras cando Pau vai dicindo os nomes de cada un deles...

Comentarios

  1. Unha lección que dificilmente esquecerán estes rapaces...

    ResponderEliminar
  2. Sandra30/12/12

    Guaauu!!penso que se vai a falar moito inglés e xogar moito a baloncesto nese colexio a partir desta gran sorpresa e lección que lles deu Gasol, só ver esa emoción e ilusión nesas pequenas caras...ás veces fai falla un empurronciño así que dé esa confianza que falta para cumplir e loitar polos nosos soños.

    ResponderEliminar
  3. David.31/12/12

    Moi bo. Unha gran lección que seguro que lles marcará a vida.
    O máis gratificante foi ver os sorrisos que sacaban os rapaces cando ían decindo os seus nomes.

    ResponderEliminar
  4. Estou de acordo con vós!

    Por iso levo días buscando a alguén que lles fale aos meus alumnos da importancia de aprender Historia. Non sei, un Neanderthal, ou Cleopatra, Corocotta, Viriato, Cresconio, Pedro Madruga, Isabel a Católica, Robespierre (e a súa cabeza), Gravina, Bismarck, Lenin, Hitler, Primo Levi ou mesmo o Che Guevara... pero nada, amigos! Esta xente que non ten Twitter, non hai forma de contactar con ela!

    ResponderEliminar
  5. A min a cabeza de Robespierre non sei, pero se me traen poñen a Steve Nash na clase estudio o que faga falta!

    ResponderEliminar
  6. Non me des ideassssss..... :) Que desde que Gasol ten moza de Lugo, os Lakers quedan máis cerca!

    ResponderEliminar
  7. Buff, non me fales de Lugo que non teño moi bos recordos de alí no que se refire ao deportivo..

    ResponderEliminar
  8. Bueno, en realidade vai ser dos arredores... Chantada, me parece... Tampouco sona ben, non? :)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Grazas por comentar!

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!