Saltar ao contido principal

Publicidade 100% creativa

Cando estabamos en Barcelona, indo no metro, conteille a alguén (eramos 18, non lembro quen) que vira certos exemplos de publicidade aproveitando os asideiros e as barras metálicas ás que nos agarramos no transporte público. Pareceume un espazo publicitario do máis intelixente, creativo e interesante. Porque a publicidade faise con dous obxectivos: o primeiro, chamar a túa atención; e o segundo, quedar facendo eco na túa memoria a maior cantidade de tempo posible: ecoooo, ecooooooooo. Como as cancións de Shakira máis ou menos, só que esta vez si, entendendo a letra. Desta maneira, o anuncio non agarda nunha parede ou nunha pantalla a que o vexas, senón que sae directamente a buscarte e a metérseche entre as mans. E a ver quen é o guapo que non se lembra deles... Creatividade = Eficacia.

Como unha imaxe é mellor cá mil palabras, aquí vos deixo algúns exemplos. Xa me contaredes cal vos sorprendeu máis.


Comentarios

  1. Jeanette12/7/11

    Que interesante, non sabía eu esto...
    pois estan todos chulísimos, pero o que mais me gustou foi o do relo e o da pepsi!

    ResponderEliminar
  2. Si, porque o do pelo e os puñetazos dá un pouco de "yuyu". Dacordo contigo no dos reloxos, Jeanette: unha boa maneira de que a xente os probe, sen agardar a que vaian á reloxería.

    ResponderEliminar
  3. Os mellores son os de Amnistía Internacional e o da cerveza. O equipo de marketing de Gang Films (o sea, David) xa está pensando en algo, pero en Meira non hai metro...

    ResponderEliminar
  4. É certo: pero hai "línea", que mola moito.
    Por outra parte, hai moitas portas con tirón: o pozo, o tibor, a flor, o centro, o cazoleiro, o pedreira... Será por bares!
    Se non funciona, xa teríades que ir aos negocios seguros como a igrexa ou a funeraria.
    David, dalle aos miolos!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Grazas por comentar!

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

Concurso Galicia en Foto (II)

Aquí volve o noso concurso! E unha vez máis, non penso dicir onde está isto ... Porque queda da vosa man! Iso si, desta vez cambiamos o método de resposta: en vez de escribir a solución publicamente nun comentario, enviarédesma a min directamente facendo clic na parte superior do blog, onde di "INFO", e dentro diso en "CONTACTO". Unha vez aí, non tedes máis que poñer nome, email e a vosa resposta! Deste xeito chegará a min sen que outros poidan vela.  Gaña quen acerte o nome concreto e a función do lugar no que botei esta foto .  Tal e como prometera, desta vez agarda un premio de cine! O PRAZO PARA CONCURSAR  REMATA ÁS 23.00 HORAS DO SÁBADO 9 PUBLICAREI TODAS AS RESPOSTAS E O GAÑADOR AQUÍ AO LONGO DO DOMINGO 10 BRAVO CENTURIÓNS! O lugar da foto é o fermoso campamento romano de Aquis Querquennis,  en Bande (Ourense). Os vellos coñecían o sitio como A Cidá, pois vían muros e obras de edificacións antigas.  En 1947, ao construírse o Encoro d