12/07/11

Publicidade 100% creativa

12/07/11

Cando estabamos en Barcelona, indo no metro, conteille a alguén (eramos 18, non lembro quen) que vira certos exemplos de publicidade aproveitando os asideiros e as barras metálicas ás que nos agarramos no transporte público. Pareceume un espazo publicitario do máis intelixente, creativo e interesante. Porque a publicidade faise con dous obxectivos: o primeiro, chamar a túa atención; e o segundo, quedar facendo eco na túa memoria a maior cantidade de tempo posible: ecoooo, ecooooooooo. Como as cancións de Shakira máis ou menos, só que esta vez si, entendendo a letra. Desta maneira, o anuncio non agarda nunha parede ou nunha pantalla a que o vexas, senón que sae directamente a buscarte e a metérseche entre as mans. E a ver quen é o guapo que non se lembra deles... Creatividade = Eficacia.

Como unha imaxe é mellor cá mil palabras, aquí vos deixo algúns exemplos. Xa me contaredes cal vos sorprendeu máis.


Recibe os contidos no teu correo

4 comentarios

  1. Jeanette12/7/11

    Que interesante, non sabía eu esto...
    pois estan todos chulísimos, pero o que mais me gustou foi o do relo e o da pepsi!

    ResponderEliminar
  2. Si, porque o do pelo e os puñetazos dá un pouco de "yuyu". Dacordo contigo no dos reloxos, Jeanette: unha boa maneira de que a xente os probe, sen agardar a que vaian á reloxería.

    ResponderEliminar
  3. Os mellores son os de Amnistía Internacional e o da cerveza. O equipo de marketing de Gang Films (o sea, David) xa está pensando en algo, pero en Meira non hai metro...

    ResponderEliminar
  4. É certo: pero hai "línea", que mola moito.
    Por outra parte, hai moitas portas con tirón: o pozo, o tibor, a flor, o centro, o cazoleiro, o pedreira... Será por bares!
    Se non funciona, xa teríades que ir aos negocios seguros como a igrexa ou a funeraria.
    David, dalle aos miolos!

    ResponderEliminar

Grazas por comentar!

ˆ
MIGUEL ABRAIRA © - DISEÑO: HERPARK