Saltar ao contido principal

Será por patas

Duncan naceu coas patas traseiras gravemente deformadas e houbo que eliminarllas. Imaxinade o momento ao que os seus donos se tiveron que enfrontar aquel día. Moitas persoas morrerían coa pena ao pensar en que clase de vida lle agardaría ao seu can sen dúas das catro patas. Non vai poder correr, nin xogar, nin erguer a pata como fan os demais, nin... Pero afortunadamente, ás veces, xorden persoas e animais cos que descubrimos que os obstáculos non existen; que os poñemos nós

Clic na imaxe para coñecer a Duncan.

Quen dixo que non se pode?
Grazas pola moeda @Telmovedra!

Comentarios

  1. :_)
    Fermosa historia.
    Hai obstáculos e muros que ás veces nos parecen un mundo, pero se lle poñemos empeño e ganas, non hai ningún que non se poida saltar ou escalar... e a miúdo, ás vistas ao outro lado son marabillosas. ;)
    Gran exemplo o de Duncan, sen dúbida.

    ResponderEliminar
  2. "e a miúdo, ás vistas ao outro lado son marabillosas".
    :)
    Os muros están para derrubalos. E as utopías, por utopías que parezan, para camiñas cara elas. E para iso, sóbrannos patas, como a Duncan!

    ResponderEliminar
  3. Inés2/4/14

    Sí se puede, sí se puede, sí se puede.....el grito que me llena de energía y poderío para saltar el muro que nos pongan por delante.Gracias por el ejemplo anima un güevo que dicen por aquí....

    ResponderEliminar
  4. Sandra4/4/14

    Os animais son incribles!! Canto nos ensinan!! Duncan é un grande exemplo dos moitos animais que non se rinden, loitan, derriban muros e como tan bonito decides, desfrutan das marabillosas vistas ao outro lado! Todo un exemplo desde logo, a seguir, e que ademais nos demostra que con ganas e ilusión podemos conseguir o que nos propoñamos!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Grazas por comentar!

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!