Saltar ao contido principal

Gran Torino. Gran Clint

Non todas as pelis se agarran á memoria. Esta si. E Clint Eastwood tamén (Trailer, aquí).


Quen lle ía dicir a Walt, descendente de polacos, veterano da guerra de Corea, obreiro xubilado da Ford, viúvo, dono dunha cadela labrador, rosmón, solitario, e inflexible... que o seu impecable Gran Torino do 72 o achegaría a todos eses AtonTaos, Jamones e Yogures que se foran instalando no seu barrio? Quen lle ía dicir que eses veciños orientais aos que tanto odiaba, tiñan en realidade máis cousas en común con el que a súa propia familia?  Quen lle ía dicir que o seu Gran Torino serviría para abrir unha ventá na súa forma de ver e pensar o mundo que o rodea?

É a segunda vez que subo Gran Torino a Caronte. Fágoo porque Clint e a súa película o merecen. Esta é unha das mellores pelis sobre o racismo, os prexuízos e as migracións que se pode ver. Sobria, humana, emotiva, didáctica, aleccionadora sen necesidade de discursos nin panfletos. Cómica por momentos, aínda sendo un drama, Gran Torino pode axudar a desterrar prexuízos, a afastar a estupidez, e a pensar nas cousas que de verdade importan. Acordádevos dela. Lembrade a Walt Kowalski

Comentarios

  1. Sandra26/3/13

    Gran Torino!! Gran película!! Eu vina no cine e encantoume e agora que a vexo nesta entrada, penso que nestas mini vacacións "cae" de novo. Non a podías describir mellor Miguel! Unha película 100% recomendable.

    ResponderEliminar
  2. Si, é unha película que eu creo que nos gusta a todos. Desde logo, das que poño na clase, creo que é das que máis lles gusta... aínda que aquí non mo digan :)

    É curioso. Gústame moito ir vendo as reaccións dos alumnos a medida que a historia transcorre. Ao principio, cando Walt está coa súa familia, o que máis se escoita na clase son cousas como "Que desagradable o vello", ou "Vaia cara"... pero é moi bonito ver como esa impresión inicial se vai transformando a medida que pasan os minutos e podemos empezar a coñecer todo o que Kowalski oculta baixo a súa fachada de tipo duro, rosmón e resabiado. Ao final, creo que todos pagarían por ter un avó como Walt... incluso sen Gran Torino...

    ResponderEliminar
  3. Gran pelicula!! A verdade e que fai tempo que non mirara peliculas tan boas coma esta.

    ResponderEliminar
  4. Ahmed! Alégrame moito que che gustase tanto. Disfruta estes días de descanso!

    ResponderEliminar
  5. Noelia P3/4/13

    A min qustoume moito a pelicula, rimonos moito co as cousas que dicia Walt.Eu creo que a toda a clase lle gustou moito.XD

    ResponderEliminar
  6. ..."Que tramais, morenos?"
    Si Noelia, tes razón. A verdade é que a peli está sementada de frases memorables. Pero o mellor, sen dúbida, é a actitude. É con iso co que Walt nos atrae, nos gaña e nos convence para ver as cousas con outros ollos. A peli, como lle pasou a Walt, ensínanos que é mellor coñecer cá ter prexuízos.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Grazas por comentar!

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!