06/11/11

Fui a los bosques... (El club de los poetas muertos)

06/11/11

A veces la vida se revolverá contra ti, como una novela mal planificada. Entonces lo único que la salvará, será el mirar atrás y comprobar que, pese a perder, has navegado. Que has luchado. Que lejos de quedarte en la bahía segura, un día te atreviste a soltar amarras, a desplegar todo el trapo, a cazar vientos en las velas y a luchar por tu propia bandera.

Por eso, hoy me hermano con mis amigos de BiblioMeira. Porque si alguna película enseña a sentir, a pensar, y a vivir libremente, esa es "El club de los poetas muertos"... Para no descubrir en el momento de la muerte, que no había vivido...

Recibe os contidos no teu correo

4 comentarios

  1. Andrea Ledo7/11/11

    Incrible película, a carga emocional que contén e que transmite, ese método innovador e rompedor do profesor de Keating, que ata se anima a arrincar esas follas que lle parecen innecesarias nos libros e que algunha vez todos desexamos arrincar. Para min, unha gran película, porque o sentimento de "a vida é unha,teño que sacarlle o meollo, carpe diem" que se me quedou tras vela foi certamente incrible.

    ResponderEliminar
  2. Alégrame que che gustara, Andrea!
    Oxalá todos puidésemos ter un profesor Keating.

    ResponderEliminar
  3. vitoria8/11/11

    Bueno, de algunha maneira os que vimos a película tivemos a Keating como profesor, e nos sentamos na clase ó lado de Neil...e seguro que a poesía nos falou a través da pantalla e a escoitamos.

    ResponderEliminar
  4. Esa é a grandeza do cine. Que con el, podemos ver, coñecer, vivir. Igual que cos libros e as viaxes adecuadas.

    ResponderEliminar

Grazas por comentar!

ˆ
MIGUEL ABRAIRA © - DISEÑO: HERPARK