Saltar ao contido principal

Egoístas

Hai que ser moi bruto para roubar un grafiti enteiro. Dunha parede!




"Traballo escravo" era un grafiti presuntamente feito por Banksy (clic para ver máis) en Londres. Nel víase a un neno asiático cosendo bandeiras británicas. Unha mensaxe do máis crítica. Pero o realmente provocativo era onde aparecera pintado: no muro dun comercio sinalado por importar produtos fabricados na India en condicións de explotación infantil. Ademais, daquela (maio de 2012) Londres andaba en pleno fervor patriótico, cheo de bandeirolos e outros estandartes, para conmemorar o 50 aniversario da raíña no trono. Así que, se poñan como se poñan (que se é un grafiti, que se é vandalismo...), isto era unha obra de arte. Removía conciencias e melloraba o entorno. 

As malas linguas din que foi a propia tenda a que arrincou a obra para especular con ela (Banksy cotízase!) e vendela por máis dun millón de euros! Segundo a policía británica non habería nada ilegal nisto... así que xa o podedes dar por perdido. No seu lugar, agora pódese ler outra inscrición: "Perigo, ladróns".

Que? Difícil de superar...? Pois non, home, non! Aínda se podía mellorar! Ou a ver por que non se vai a poder roubar dun xacemento un cacho de rocha no que os científicos estudan un fósil de dinosaurio que leva alí 70 millóns de anos?

Fotografía que aparecía na noticia, en EL PAÍS.
Era o fósil dunha cría de dinosaurio no seu niño. Na imaxe recoñécense cinco ou seis vértebras. Toda a información nova que se agardaba, todo o valor que tería para a comarca na que se atopou, todo se foi co miserable de turno, que tivo que tirar a rocha a rolos por unha ladeira para levala. Como no grafiti, tamén isto era un tesouro de todos. E tamén axudaba a facernos mellores.

De todos os defectos humanos,
o egoísmo é sen dúbida o que nos fai máis miserables.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!