20/06/13

Concurso Cine Historia: as vosas Críticas

20/06/13

Choven críticas... pero as do I CONCURSO CINE HISTORIA
As vosas!


40 pelis, 27 candidatos, 1 única crítica gañadora

Xa podedes lelas todas, nos Comentarios desta entrada.
Mañá, na clase, e no blog:  Gañador, Premio e Foto!
Vedes favoritas? Será a túa?

Sorte a todos! 
E grazas por compartir opinións, tempo e ilusións!

Recibe os contidos no teu correo

27 comentarios

  1. “EL CLUB DE LA LUCHA”
    Por Elena nito Del Bosque.

    Esta película trata esencialmente de pequeños grupos de oficinistas que crean un club de la lucha cada fin de semana. Al principio te puede resultar un poco fantasmada y poco creíble, pero ese mensaje que intenta transmitir es parecido al que querían transmitir los obreros en el siglo XIX, explotados y cansados de un sistema capitalista. En este caso, los trabajadores son camareros, oficinistas... cansados de tener trabajos que odian para comprar mierdas que no necesitan para ser alguien en esta sociedad capitalista. La película es tan crítica que la Fox censuró su publicidad y es una película “sin sentido” pero demasiado buena para ser de 1999.

    ResponderEliminar
  2. “REQUIEM FOR A DREAM”
    Por Bellamy.

    Historia emocionante, banda sonora increíble. Adicciones, amor , tensión y sobre todo el alcanzar un sueño; hasta donde se puede llegar con tal de conseguirlo. Todo esto sumergido en una historia trepidante, llena de tensión y con escenas verdaderamente increíbles que, sin duda, no se pueden olvidar.

    ResponderEliminar
  3. “PEARL HARBOR”
    Por Galeguizada.

    Nunca antes vira unha película de Historia, ao ter irmáns pequenos, xa se supón o que me toca... Disney. Pero teño que dicir que é unha das mellores películas que vin nunca e que, curiosamente despertou en min un sentimento de profunda tristeza, pero aínda así me gustou moito. Fixo que me dera conta do que realmente produce a guerra, porque non é o mesmo estudalo, e sí, saber que a guerra fai moito dano e blablabla, que velo. Conseguiu unha bágoa de esta rapaza “dura” e é unha película que volverei e volverei ver...

    ResponderEliminar
  4. “EL PIANISTA”
    Por Elliot Salem.

    Dende xa o comezo, a figura musical de Chopin está moi presente, e lle dá un toque de elegancia a toda a trama, elegancia entre choros, gritos, entre os horrores do exterminio de xudeus por parte dos nazis. Comeza e remata cun piano nun pequeno estudio. Comeza coa ruptura da rutina, continúa coa fuxida frenética do destino fatal, da morte ou, mellor dito, do asasinato. Remata coa volta á mesma rutina, pero cuns recordos imborrables. A realidade dos escenarios transpórtate a experimentar o máis real posible, o desamparo e as ganas de vivir.
    Unha película magnífica, cruenta e digna de ver.

    ResponderEliminar
  5. “GRAN TORINO”
    Por Piccolo.

    ¿Qué pasa morenos? Hablamos de Gran Torino, la película en la que Clint Eastwood no es un chico duro ni un pistolero. Hace un papel sobresaliente sobre un patriota americano empedernido. Vemos en este personaje una personalidad que va evolucionando y engancha al espectador. Descarado, déspota, cruel e indiferente al principio, pero a medida que los “amarillos” van entrando en su vida se hace comprensivo. Tanto, que acaba en un final bestial, que seguro no deja a nadie indiferente. Película tremendamente recomendable por estar impregnada de valores y una gran dirección. Sin hablar del eterno Clint.

    ResponderEliminar
  6. “LA VIDA ES BELLA”
    Por Gnug.

    Una película sorprendente que aborda un tema tan serio y triste desde el humor. El tema de la película pasa a ser el amor de un padre a su hijo y su fortaleza mental, pues aún en el infierno que vive es capaz de sacarle una sonrisa a su hijo todos los días. Al final, el humor y la fantasía es lo más importante en la vida, porque todo depende de la filosofía con la que te lo tomes.

    ResponderEliminar
  7. “DJANGO UNCHAINED”
    Por Mono Burgos 5

    Unha historia, cinco vidas que buscan un sentido no lonxán Oeste. Entre cazarecompensas, pistoleiros e bandidos, van intentar sobrevivir nun mundo onde a escravitude negra, e o maltrato e os abusos cara esta raza serán característicos fronte ós cales Django, coa axuda do seu amigo, intentará loitar para conseguir liberar á súa muller. Pero sobre todo para liberar os seus propios actos, xa que el pertence a esta raza e tamén sufriu a inxustiza desta época.

    ResponderEliminar
  8. “LA CHAQUETA METÁLICA”
    Por Darius is OP

    É unha película moi boa pero na miña opinión o problema é o cambio radical da película, sen sentido ningún.

    ResponderEliminar
  9. “REQUIEM FOR A DREAM”
    Por Sita Carapápel

    Unha boa peli, si señor. Representa o problema máis grande da xuventude... As drogas. E ata dende moitas perspectivas. Quizais a situación tan agobiante é o que a fai tan boa. Aínda así, hai outros rasgos moito máis vistosos, como o realismo das escenas, coas que non estou dacordo. Está ben que nos mostren a dura realidade das drogas, pero... De aí a deixarnos traumatizados con algunhas escenas... Aínda así, ten outra cousa moi boa. Representa o racismo, os problemas raciais e o sexo, algo que nos gusta moito aos máis novos. Porque os protagonistas non deixan de ser mozos, e de ter unha vida por diante. Quero acabar dicíndolle aos cámaras que é moi probable que teñan Parkinson se seguen por ese camiño.

    ResponderEliminar
  10. “EL LECTOR”
    Por Emilio Botín.

    El lector no es una novela cualquiera, ni fácil de entender. Es una película dura, en la que los miedos internos y las experiencias vividas de una persona se muestra de tal forma que hacen crecer en tu interior miles de sombras. Que a su vez, tratan de buscar un hueco en tu mente para hacerte cuestionar si todo lo que crees y lo que eres ahora podría tener un pasado oculto. Alemania tras la Segunda Guerra Mundial, dos protagonistas, una rara historia de amor, errores, sentimientos, un pasado, y la justicia, unidos en 123 minutos que te harán cambiar la forma que tienes de ver la vida...

    ResponderEliminar
  11. “AMERICAN HISTORY X”
    Por John Lennon

    Quero falar desta película porque, tratando un tema do que tratan moitas películas, foi capaz de chegar ao público, ou polo menos a min, polo seguinte. Primeiro, o protagonista, en hora e media, faite sentir odio hacia el, e afecto, sentirte identificado incluso aínda sabendo o que fixo. Reflexa, desde outro punto de vista, en que poden chegar a converterse unhas persoas completamente normais, por circunstancias que eles non elixen. No cárcere el é o “diferente”, o negro. E o final é BRUTAL, como ben diría Miguel. Inesperado e realista.

    ResponderEliminar
  12. “SALVAR AL SOLDADO RYAN”
    Por El Basto

    Una impresionante película que nos muestra la dureza de la II Guerra Mundial, pero convirtiéndola en una obra de arte, que todo el mundo debería poder ver.

    ResponderEliminar
  13. “WAR HORSE”
    Por Gabardina Negra.

    Unha película tan grande como o seu propio director, Spielberg. É unha película que fai observar tanto o comezo da guerra da IGM como o seu final, dende distintas perspectivas, a pleno galope. Fai ver dende o patriotismo dos ingleses, a humildade dos franceses, a crueldade dos alemáns e austrohúngaros, e a pisada da tecnoloxía sobre os medios e as armas de toda a vida. Desta película só me queda dicir que “War Horse só deixará intactos os corazóns de pedra”.

    ResponderEliminar
  14. “LA OLA”
    Por Green Dreamer

    Te sientas en tu vieja silla gastada por los años y diriges tu mirada hacia la pantalla para sumergirte en una película cuya nombre no te llama mucho la atención. Tras un extraño comienzo, que empieza a captar tu atención, la película te atrapa con un tema que no te importa mucho, pero que resulta interesante en la novedosa situación que se propone en el film. Las imágenes fluyen ante tus ojos mientras tu corazón comienza a bombear con mayor intensidad. No quieres que nadie te moleste, necesitas prestar atención a lo que está llenando tu alma de una sensación desconocida. Tensiones, disparos, sangre y fin. Y días más tarde todavía sigues reflexionando sobre aquel misterioso final. Impresionante, maravillosa, brutal y un millón de adjetivos más que no caben aquí.

    ResponderEliminar
  15. “TRAINSPOTTING”
    Por Wilson.

    ¿Nunca te has planteado el hecho de llevar otro tipo de vida? ¿De escoger no escoger la vida? Ir contra el sistema, guiado por impulsos y sintiendo el máximo placer de una forma muy distinta a la que te imaginabas. Lo prohibido siempre es atractivo, y en este caso lo prohibido es la droga. Una forma de vida encaminada hacia la muerte pero... Como todas, ¿no? Una muestra de cómo se vive bajo los efectos de una substancia, tanto buenos como malos. Una sustancia que, ajena a cualquier persona, muy pront estará inyectada en ella en todos los aspectos de su vida. ¿Tú también vas a ser de esas marionetas guiadas por la masa y sus etiquetas? ¿O prefieres observar lo que hay tras las fachadas y pensar por ti mismo?... Te engancharás a Trainspotting.

    ResponderEliminar
  16. “TRAINSPOTTING”
    Por Bonus.

    É unha película recomendable para ver, xa que te ensina o dobre sentido da vida, tanto o bo como o malo.

    ResponderEliminar
  17. “LA VIDA ES BELLA”
    Por Domingo 28.

    A película é espectacular. O principio para rir, e despois para unhas lagrimiñas. Unha familia ten que entrar nun campo de concentración e o pai intenta ocultarllo ao neno, dicíndolle que é un xogo. Expresa o amor que lle ten un pai á familia, e o positivo que é en todo momento.

    ResponderEliminar
  18. “HOTEL RWANDA”
    Por Jeavias – Javem [Ou algo así... Non o había máis complicado, non? :)]

    Esta es una de esas películas que, basada en hechos reales, está bien centrada en los hechos, en este caso la lucha entre dos tribus que se puede remontar a las consecuencias de la Conferencia de Berlín, con la separación de fronteras. Esta peli está muy bien si tienes el gusto de la Historia y de ver lo que es capaz de hacer un hombre por su país y su familia, perteneciente a la tribu que sale mal parada. Viendo al final la ayuda de la ONU y el intento de vuelta a la calma y paz. Si te gustan los hechos y saber lo que pasó realmente. Te gustará!

    ResponderEliminar
  19. “EL PIANISTA”
    Por El Joker.

    Esta película ten todos os ingredientes para ser unha das mellores no seu ámbito da II Guerra Mundial. Unha xenial interpretación de Adrien Brody. Xunto con unha recreación da Varsovia conquistada polos alemáns espectacular. Ten bo ritmo e trata o tema do nazismo que había hacia os xudeus, incluso entre os propios polacos que conviviron con eles durante moito tempo. En definitiva, me parece unha boa película para pasar unha tarde entretida, xa que ten gran extensión.

    ResponderEliminar
  20. “LA LENGUA DE LAS MARIPOSAS”
    Por Kutcher9

    Gustoume moitísimo esta película, sobre todo pola relación entre os protagonistas e polo recoñecemento do contexto histórico; como finxen os personaxes cando o estalido da Guerra Civil foi o que non me gustou, e tampouco a escena na que aparecía a china e se namoraba do irmán de Moncho, xa que non pintaba nada aí.

    ResponderEliminar
  21. “PEARL HARBOR”
    Por Vinte Seis

    É unha película moi bonita, que trata do sucedido en Pearl Harbor, base naval de Estados Unidos, e en segundo plano cunha relación amorosa entre unha enfermeira da marina e dous soldados. Hai un momento que me impresionou, cando aparece un dos soldados que creían por morto.

    ResponderEliminar
  22. “GRAN TORINO”
    Por Brontë

    Gran Torino es una película muy recomendable sobre la discriminación entre razas, peligro de los barrios. Tiene escenas muy graciosas como la presentación de un joven a un peluquero, en la cual el peluquero le recibe con insultos y le comenta que un hombre de verdad debe ser duro. Esta película nos hará pensar sobre lo estúpido que puede llegar a ser el odio o rivalidad entre razas o bandas. A su vez nos plantea el cambio de carácter de un protagonista que luchó en la guerra, que odiaba a los asiáticos y poco a poco se irá juntando con ellos.

    ResponderEliminar
  23. “LA VIDA ES BELLA”
    Por Martes 26

    Película excelentemente boa, que te vai axudar a centrarte nun momento da Historia bastante importante. Cando existían os fascismos, cando os nazis exterminaban ós xudeos. Película romántica, dramática. Bastante dura. Que te vai facer pensar. Ver a realidade do pasado. É unha película que realmente merece a pena ver.

    ResponderEliminar
  24. “LA VIDA ES BELLA”
    Por Blancanieves

    La vida es bella es una película muy bonita, inspirada en la Segunda Guerra Mundial. Es un drama en el que ellos, que son judíos, están en un campo de concentración y el padre para que el niño no se dé cuenta dónde están le propone hacer un juego y así le ameniza la estancia allí. Pero en el final de la película el padre le dice al niño que se tiene que esconder. Mientras, él va en busca de la madre, lo encuentra y lo matan. Y el niño, al salir de donde estaba escondido, se encuentra en un tanque de los aliados.

    ResponderEliminar
  25. “STALINGRADO”
    Por Straits

    A película narra de pleno e sen miramentos a gran batalla, a máis sangrenta, a máis dura de todas as batallas da Segunda Guerra Mundial. Non hai unha historia paralela, só conta unha... A historia de cada un dos soldados que viviron aquela cruenta batalla. Lágrimas, soños perdidos entre a neve, gritos, disparos que ensordecen, gañas do remate e dos principios. A peli, esa que apetece ver, a que che pon a pel de galiña. Stalingrado, a voz ensordecida dos soldados ensordecidos por cada bala.

    ResponderEliminar
  26. “A CHAQUETA METÁLICA”
    Por Capitán Jack Sparrow

    Para min esta peli foi moi boa e é un obrigatorio para os fans do cine bélico. Aínda que coxea un pouco nalgúns aspectos. Como a profundidade dos personaxes, que ao principio non é moita. A banda sonora é sublime, pero o final deixa un pequeno mal sabor de boca e ganas de máis.

    ResponderEliminar
  27. “GOOD BYE, LENIN”
    Por Chori

    La película representa una idea, un sistema y una forma de vida. “Ostalgie”, Nostalgia del Este. Para mí es una película muy especial por lo que significan los hechos de 1989. No es socialismo, es un sentimiento. Marx soñó con el triunfo de la Internacional y de repente, todo se había venido abajo. Era tiempo de cambiar. Se aguantó hasta donde se pudo. Quizás sobraron 10 años en el caso de la RDA. Hubo demasiados falos, para mí injustificables, como la Stasi o el plan 14.25 del ministro de deportes Maufred Ehwald. La maquinaria socialista tenía el problema de querer pensar que era vulnerable y se eliminó a todo opositor. Pero algo como el socialismo es más grande que unos fallos. Berlín fue como París en 1789, provocó un cambio de ciclo y un desequilibrio de poder.

    ResponderEliminar

Grazas por comentar!

ˆ
MIGUEL ABRAIRA © - DISEÑO: HERPARK