Saltar ao contido principal

Os graffitis de Banksy

Arte ou vandalismo? 




Nos tempos que corren, se algo precisamos é orixinalidade: romper co establecido e innovar para mellorar o que hai. Dependendo do lugar, do soporte ou da temática, os graffitis poden pasar de ser un problema a representar un imparable vehículo de comunicación artística. Baixo o pseudónimo Banksy, ocúltase alguén que encheu a cara máis sucia das cidades británicas con miradas reflexivas, cheas de orixinalidade e nalgún caso tan críticas coa sociedade actual que parecen dardos. Do artista sábese pouco, pero a súa obra, mundialmente coñecida fala por el. Ata nos Simpson lle dedicaron un dos inicios máis críticos e polémicos da famosa serie. No vídeo da entrada que publicamos hai unhas semanas sobre a película Match Point, tamén se ve un dos seus graffitis máis coñecidos. Entón,... Arte ou vandalismo?

Comentarios

  1. Samantha16/7/12

    Sen dúbida... ARTE!! O arte non é solo coller un lienzo e debuxar sobre el, si non expresarse pintando sobre CALQUEIRA superficie. E está claro, que Banksy o facía moi ben jeje

    ResponderEliminar
  2. Estou con vos. Neste caso, moita arte! En todas as cidades hai espazos degradados que Banksy ou artistas coma el poderian transformar e mellorar...

    ResponderEliminar
  3. Sandra18/7/12

    ARTE. Penso coma ti Miguel. Paréceme moi orixinal o primeiro.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Grazas por comentar!

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!