Saltar ao contido principal

Volver

volver. 3. Ir de novo ao lugar do que se partiu ou onde se estivo antes.

Volver sempre é estraño. Pensádeo ben. A palabra parece levar implícito que todo vai estar ou seguir igual ao noso regreso, pero non é verdade. Entre outras cousas, porque, como di un vello amigo, "el tiempo no se para con nadie"; e o tempo non só engade días ou anos, senón tamén trazos novos, que antes non estaban. Quizais por isto algúns defenden que é mellor non volver aos sitios ou persoas coas que un xa foi feliz no pasado... Pero volver nunca é mellor ou peor, senón só diferente. Nunca vexades os regresos como un problema, senón coma un reto.

Os primeiros días de volta á clase son raros para todos. Tamén para min, como profesor. Non é unha cuestión de ganas ou ilusión (creo que ambas cousas se me notan moito dentro dunha aula), senón de todo o que un sente de golpe. Está, por exemplo, a alegría inevitable cando reatopas caras amigas; a mirada curiosa dos alumnos novos, ou a inigualable presión de sentir a trinta persoas escaneándote a fondo no primeiro e determinante minuto de curso. Pero é a partir do segundo minuto, xusto cando a clase se volve interacción e o profe cede protagonismo, cando non podes evitar preguntarte onde estarán as outras caras e voces: aquelas ás que tamén te habituaras no curso anterior... 

O creades ou non, hai alumnos que un desexaría poder ter sempre ao lado, poder darlles clase sempre... Bueno sempre, non. Só ata que teñan que marchar para seguir medrando. Pola súa curiosidade, polo seu afecto, polo esforzo, pola intelixencia, pola amizade... alumnos que botas de menos por como son. Alumnos que doe non ter. Ocórrenseme moitos nomes, pero non é lugar para dicilos. De todos modos, sabede que, esteamos xuntos ou non este curso, bótovos de menos. E que sempre que prepare unha clase este ano, ou que publique unha historia en Caronte, estarei tamén pensando en vós. Porque así me sucede, curso tras curso, desde o meu primeiro ano en Meira. 

Vedes? Tampouco para min é unha volta a clase sen máis; ao revés, cada curso é un reto. E este, prometo volver con moita forza. Tanta coma sempre. Ou máis! 

Preparádevos, alumnos novos, vellos e amigos meus.
Volvemos á carga. Estades no meu punto de mira.

Preparádevos!
Comeza o bombardeo de Historias e moedas.


Había xa tres meses que non volvía a Caronte. Tiña tantas ganas de volver, que non sabía como facelo. Espero que este regreso vos motive tanto como a min. Grazas por esperar. Grazas por unirte. Grazas por comentar ou compartir... Grazas a todos, por estar aí.

Comentarios

  1. Benvido!! Xa botábamos de menos as moedas de Caronte! ;-)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Grazas polos ánimos S.! Xa o botaba de menos eu tamén!

      Eliminar
  2. Estou dacordo, creo que todos desexábamos xa compartir as túas "historias" en Caronte. Benvido de novo.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. "Ai, que historias!", dicía miña abuela cando rescataba algunha da súa memoria... Grazas MLP, quedan moitos tesouros por atopar!

      Eliminar

Publicar un comentario

Grazas por comentar!

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!