17/06/14

II Concurso CineHistoria. As vosas críticas

17/06/14

Premio!


 Aquí comeza o II CONCURSO CINE HISTORIA de 1º Bac.
47 películas na lista.
34 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas).
3 pelis-premio para as 3 mellores.

Xa podedes lelas todas, nos Comentarios desta entrada.

Mañá, na clase, e no blog:  Gañadores, Premio e Foto!
Veña esas apostas!

...e sorte a todos! 

Recibe os contidos no teu correo

41 comentarios

  1. “CAPITÁN PHILLIPS”
    Por Tris.

    ¿Alguna vez te has visto en un secuestro? ¿Imaginas que tus secuestradores te digan “Tranquilo, no somos Al Qaeda”?, como si ellos (los piratas de Somalia) fueran mucho mejores. Estar en una situación así no es fácil, y menos cuando contigo hay muchas más vidas por salvar. Tener el coraje y la valentía suficiente que el Capitán Phillips tuvo para salvar a sus tripulantes, eso si es darlo todo, como buen capitán.

    ResponderEliminar
  2. “LOS LUNES AL SOL”
    Por Pinkycrit.

    Demasiado aburrida, así la describiría con una palabra. Es triste realidad de la época, monótona vida, todo muy gris, nunca mejor dicho. A pesar de ser demasiado realista no me gustó. Quizás sea eso, que no me guste ver la realidad.

    ResponderEliminar
  3. “LA CAZA DEL OCTUBRE ROJO”
    Por Pablo Iglesias (Stalin)

    Comunismo, capitalismo, dictadura, liberdade, opresión, soños, traicións. Un submarino, orgullo da revolución proletaria, é traizoado polos seus propios oficiais, somerxidos no soño da busca da liberdade. Un analista do bando aliado entra na mente destes oficiais para lograr capturar o navío antes de que ocorra unha das maiores desgrazas da historia.

    ResponderEliminar
  4. “REBELIÓN EN LA GRANJA”
    Por Teufel.

    A pesar de ser una película animada nos muestra la peor parte de un régimen dictatorial y valores muy importantes como la amistad. Nos enseña también la diferencia social y el poco valor que puede tener una vida para los altos cargos y sus prioridades.

    ResponderEliminar
  5. “V DE VENDETTA”
    Por Andreas Corelli.

    Imagina vivir en un país donde la sociedad y el gobierno te prohiben ser extranjero, islámico, homosexual o judío. No, no estoy hablando de la Alemania nazi. Hablo de Inglaterra que, gobernada por El Líder, se convierte en una nación totalmetne falta de libertades u opciones de ser diferentes. Pero todo debe acabar, y, ¿qué mejor forma que una revolución encabezada por un misterioso personaje enmasacarado? Y como toda revolución debe tener un baile antes, ¿qué mejor que bailar una canción lenta rodeado de obras de arte prohibidas, mientras el gobierno te busca para matarte?

    ResponderEliminar
  6. “BLACK MIRROR: La historia de tu vida”
    Por Soul.

    Imaxina que a humanidade posúe a capacidade de gravar na memoria todo o que sucede ao longo da súa vida, coa peculiaridade de poder reproducilo na mente ou proxectalo ao resto, as veces que se desexe. Como usarías esta capacidade? Nesta película o protagonista aprovéitaa para descubrir se a súa parella lle é infiel. Vas esperar a quedarte coa intriga de como o consegue? A que esperas para mirala? 100% recomendable!

    ResponderEliminar
  7. “HOTEL RWANDA”
    Por Black Life.

    Cando rematei de ver esta película sentía temor. Temor por todas as vidas que non viviron, por todas as vidas que non soñaron. E se ti naceses en África? E se ti foses doutra cor? Pensamos que a nosa vida é dura porque non temos un iPhone ou roupa de marca, pero... de verdade o é? Se queres saber o que é a vida “real” (se se lle pode chamar vida) para moitas persoas, recoméndache esta película.

    ResponderEliminar
  8. “LARGO DOMINGO DE NOVIAZGO”
    Por Mmm.

    Yo miré, miré y seguí mirando, al igual que Mathilde no era capaz de dejar de ver a Manech. Desde la primera imagen hasta la última no fui capaz de apartar la vista de la pantalla, NI SIQUIERA CONTESTABA A LOS WHATSAPS! La historia es hermosa, aunque tiene un final predecible. Pero la forma de desarrollarse es enrevesada y cada personaje es más peculiar que el anterior. Estate bien atento porque con solo parpadear ya te pierdes. Pero tranquilo, te atrapará y la entenderás de sobra.

    ResponderEliminar
  9. “LA LISTA DE SCHINDLER”
    Por Gertrudis.

    Pensar que los alemanes siempre han sido los malos de la historia está infravalorado! En esta película puedes ver que no todos los “nazis” son unos cabrones. El protagonista ayuda a los judíos y te demuestra que algunos nacis tenían sentimientos, que no estaban programados como los robots para ser crueles.

    ResponderEliminar
  10. “LA LISTA DE SCHINDLER”
    Por El Detective Conan.

    Disposte a ver o tráiler da película, máis de tres horas dunha película en branco e negro; entón pensas: “Buh, que movida”. Comezas a vela e... bueno, non está tan mal. Ao acabar é unha indecisión, xa que non sabes se che deixou un sabor amargo ou doce. Soamente sabes que che deixou pensando. Un nazi bo, que axuda aos xudeos? Non cadra, pero así é. Despois de moito pensar, caín na conclusión: que esta longa película é como unha esperanza, unha esperanza para saber que a humanidade non estaba nin está perdida. Sempre hai alguén bo no medio do rebaño.

    ResponderEliminar
  11. “TRAINSPOTTING”
    Por Todo Cine.

    Conta a historia dun grupo de amigos ionquis desde un punto de vista totalmente diferente ás típicas pelis de drogaditos. Estes grupos de amigos viven deixándose levar, e van tirando como poden.

    ResponderEliminar
  12. “PEARL HARBOR”
    Por Mariposilla.

    Esta película me pareció interesante y me gustó la manera en la que cuenta los hechos y las escenas. Además, el vocabulario de los protagonistas es bastante fácil de entender. Me gustó porque la película trata sobre la guerra y dos amigos que se van a ella y uno de ellos se muere. Nunca te paras a pensar que cuando vas a unha guerra puedes volver con vida o sin ella? Que tu vida puede dar un cambio radical?

    ResponderEliminar
  13. “LA TUMBA DE LAS LUCIÉRNAGAS”
    Por Chihiro.

    Esta película es una de esas que te dejan pensando sobre si lo que hacemos en la vida vale o no la pena, si el esfuerzo va a ser recompensado, o de algún modo todo aquello por lo que luchamos es un mero esfuerzo que se desvanece así, de un momento a otro. También muestra que a pesar de todo tiene que permanecer la esperanza, y sobre todo la felicidad, que cada momento es único por malo que sea.

    ResponderEliminar
  14. “GRAN TORINO”
    Por Pancho.

    Esta peli cóntanos a historia dun señor maior que non é nada agradable e os seus fillos pasan del. Un día, ao lado da súa casa, instálanse uns chinos e el non está nada contento. Ata que comeza a coñecer en profundidade a un neno da casa do lado e a súa irmá... [Nota do profesor: e quito a última frase porque é SPOILER!]

    ResponderEliminar
  15. “MASTER AND COMMANDER”
    Por El Caudillo.

    Master and Commander é unha película que te introduce nas batallas navais e a dureza da vida en alta mar.

    ResponderEliminar
  16. “HIJOS DEL TERCER REICH”
    Por Luftwaffee.

    Una película larga y por momentos densa, pero como si la guerra no lo fuese... La historia más vista de la historia, desde otro punto de vista; aquí, los protagonistas son los “malos”. Cinco historias simultáneas de cinco amigos alemanes con un mismo objetivo e ilusión: volver a reunirse en navidades, cuando creen que ya habrá acabado la guerra. Pero no todo saldrá como ellos esperan; la misma guerra que los ilusiona y de la que se sienten victoriosos antes de empezar, les enseñará que nadie gana más de lo que pierde en una guerra.

    ResponderEliminar
  17. “HIJOS DEL TERCER REICH”
    Por Latinista.

    Increíble realidad plasmada en una película en la que te verás sumergido desde el primer hasta el último minuto. Realidades qeu te angustiarán y te harán ponerte en la piel de aquellos que sufren y combaten la guerra, y todavía más de aquellos que son verdaderamente víctimas del nazismo. No hay ningún tipo de compasión. Te invito a ir más allá de una crítica, a que tengas tu propia opinión.

    ResponderEliminar
  18. “GOOD BYE LENIN”
    Por Kirkon.

    Comeza coa revolución da poboación e unha muller queda en coma por unha paliza. Despois de varios meses e xa co Muro de Berlín tirado e cos símbolos fóra, esperta. Os seus fillos ocúltanlle que se acabara a separación entre Alemaña Occidental e Oriental... Pero un día sae da casa e “dalle un infarto”.

    ResponderEliminar
  19. “GOOD BYE LENIN”
    Por Matasuegras.

    ¿Qué pasaría si tu vida cambia radicalmente sin que tu madre, que adora esa vida, se entere que absolutamente todo ha cambiado? En esta película se muestra la historia de una familia que hace lo imposible por que su madre, que había estado grave en el hospital, no se entere de que su “adorado” sistema político (comunismo) ha caído y que ahora se impone el capitalismo. ¿Quieres saber su historia? ¿Quieres vivir algo emocionante? Good bye, Lenin.

    ResponderEliminar
  20. “AMERICAN HISTORY X”
    Por Er Xexu de Tui

    ¿Qué es lo correcto? Nadie lo sabe hasta que se enfrenta a la realidad. Quizás lo que nuestros ojos ven sólo es una proyección errónea de la realidad. Un film apasionante que te hará abrir bien los ojos. Una enseñanza a través de la realidad en las calles y la vida en la cárcel. Esta película te enseñará que todas las personas somos iguales, que el odio es creado por las circunstancias en las que uno vive, y que nadie nace odiando.

    ResponderEliminar
  21. “AMERICAN HISTORY X”
    Por El Economista

    Reflectindo ideoloxías do pasado, o amor pola psicoloxía neonazi e os problemas que iso pode conlevar, atopámonos con esta dura historia na que dous irmáns vivirán una gran traxedia. É unha película que nos fai collerlle repugnancia nun principio ao irmán maior por como actúa, e a medida que avanza o filme dámonos conta de que este cambia, do que fai polo seu irmán e de todo o mérito que ten.

    ResponderEliminar
  22. “AMERICAN HISTORY X”
    Por Princess.

    American History X es una película que refleja lo que hace el odio y el racismo en la sociedad. Es una película dura y violenta, pero a la vez sensible, que te muestra que puedes cambiar los errores de tu pasado. También hace que “caigan bien” los personajes principales, aún sabiendo que son de la ideología nazi y lo que todo eso conlleva. Me gustaría olvidarme de ella para así, cuando la vuelva a ver, poder disfrutarla como la primera vez.

    ResponderEliminar
  23. “AMERICAN HISTORY X”
    Por Anónimo.

    Esta película é moi boa porque transmite moi ben o neonazismo, e o racismo, e o que se pode chegar a facer por ter estas ideoloxías, e o que che pode suceder se eres vítima de algunha persoa con esta mentalidade. É unha película un pouco violenta, pero que te engancha polas historias que aparecen.

    ResponderEliminar
  24. “AMERICAN HISTORY X”
    Por Anthony Kiedis.

    Puede que estés ciego, que no seas capaz de ver que no importa el color de la piel, no importa ni tu raza, ni a quien rezas; sólo importa llegar a tiempo de cerrar las heridas que abriste en otros antes de que ellas te desangren a ti. American History X enseña que todas aquellas cagadas del pasado pueden cobrarse venganza contigo; que a quien más odias y de quien menos te lo esperas puede cambiarte la vida. Un neonazi orgulloso de lo que es logra, tras pasar por la cárcel, tras sufrir, ponerse en la piel de aquellos negros que se encontraban aquella noche en su portal; y logra ayudar a su hermano pequeño, que, sin saber cómo, se ha metido en un mundo que le queda grande. Pero... ¿se ha agotado el tiempo de arreglar las heridas?
    Ni siquiera Edward Norton es consciente de haber logrado una de las mejores escenas de la historia del cine.

    ResponderEliminar
  25. “LA OLA”
    Por Osama Bin Laden.

    Aínda que esta sexa só unha película, o que pasa nela é unha demostración do que podería suceder na vida real sen que as persoas, aínda en conxunto, logren darse conta do que están facendo ou provocando. Ademais, unha das características máis significativas é que o director deixou que o público escollese o seu final.

    ResponderEliminar
  26. “LA OLA”
    Por Don Simón.

    La Ola es una película que demuestra que historias del pasado pueden llevarse a cabo en el presente. Demuestra como tú, de forma inconsciente, te conviertes en algo que nunca pensarías que llegarías a ser, ni hacer, ni qué terribles consecuencias te podría traer.

    ResponderEliminar
  27. “LA OLA”
    Por Pulsera Roja.

    ¿Nunca imaginaste que una dictadura puede ser posible ahora mismo? Si nunca lo pensaste es hora de abras bien los ojos y mires a tu alrededor para darte cuenta de cómo un pequeño juego puede llegar a convertirse en una inmensa ola de la que ya es imposible salir.

    ResponderEliminar
  28. “LA OLA”
    Por Molotov.

    Demasiado radical, cun fin inesperado que nin sequera se pode considerar así porque é totalmente aberto. Que pasa co profesor Rainer? Quen sabe... Dalle renda solta á túa mente e imaxina como queres que remate. Véndoa dinme conta do influenciables que podemos chegar a ser; cando vemos o divertidas que son as clases e o unidos que están todos os compañeiros desexamos ser un deles e ó final decátaste de que todo é un simple engano, e sénteste estúpida por ter desexado tal cousa... estar nun réxime fascista.

    ResponderEliminar
  29. “LA OLA”
    Por Aradesias.

    ¿En pleno siglo XXI puede darse una dictadura?¿Te unirías a un grupo y seguirías a un líder incondionalmente? Seguro que piensas que esta situación no se puede dar en la actualidad, pero... dicen que el hombre suele tropezar en la misma piedra, y vuelve a cometer los mismos errores. Una historia que te hará apetecible la dictadura introduciéndote sin darte cuenta en ella... ¿Podrás diferenciar lo que está bien de lo que está mal una vez dentro?... LA OLA COMIENZA.

    ResponderEliminar
  30. “LA OLA”
    Por Paragüero.

    La Ola trata de un profesor que inventa una forma para enseñarle a sus alumnos que puede existir una dictadura otra vez. Para ello crean su propia dictadura, pero se les va de las manos y llegan más lejos de lo debido, sobre todo una persona.

    ResponderEliminar
  31. “LA OLA”
    Por El Alias.

    Aínda non a viches? Vas ser o único? Corre! Colle a película, pona na túa TV e disfrútaa. Sumerxiraste na Ola ti tamén? Por suposto! Disfrutarás cada acontecemento como se fose o último e o último coma se fose O ACONTECEMENTO? Vamos!! Míraa e contesta.

    ResponderEliminar
  32. “LA OLA”
    Por Auschwitz.

    Unha ditadura é posible. Non o credes? Esta película déixao bastante claro. A base de cambiarmos os nosos costumes, toda a sociedade vai cambiando a súa forma de pensar. Aínda que as consecuencias poden resultar moi graves e inesperadas, deixando boquiaberto ao que está somerxido nese mundo que está observando tras unha pantalla.

    ResponderEliminar
  33. “LA OLA”
    Por Sebastian Woekman.

    Unha película que fai que te deas conta de que calquera tarado que saiba falar pode volver a liala e montar outro réxime fascista. Apoiándose nos nazis, este profesor desvela o que a unión dun grupo pode chegar a mover. Sinceiramente, dá medo o que o ser humano está disposto a facer cando se sente introducido nun grupo que o defende. Asombroso e acojonante ao mesmo tempo.

    ResponderEliminar
  34. “LA OLA”
    Por Atram Zednánref

    Un instituto, una clase, una opción, unos compañeros y un profesor. Con estos cinco elementos podemos ponernos en la piel de un país en pleno régimen totalitarista. El afán de grupo puede tener grandes repercusiones, tanto positivas como negativas. Esta película tiene la capacidad de convertir unha hora en toda una época histórica marcada por la discriminación a grupos diferentes, y esto se refleja al cien por cien en esta película. Personalmente, me aportó la capacidad de una persona para dominar e influir a un grupo.

    ResponderEliminar
  35. Sodes a bomba.
    Grazas polo tempo, a ilusión e as pelis compartidas.
    Oxalá tivese premio para todos!
    Merecédelo.

    ResponderEliminar
  36. Este concurso paréceme fermosísimo, a mestura cine+historia é unha mestura formidable, e os teus alumnos son uns cracks! Xa me tarda que escribas sobre os gañadores, que eu xa fixen as miñas apostas! ;) Aínda que calquera deles merece premio!

    Oxalá nos meus anos de instituto tivese eu un profesor ao que se lle ocorresen iniciativas como esta! (Aínda que se tivese pasado, estou segura de que xa naqueles tempos me custaría sintetizar tódalas sensacións e pensamentos sobre calquera película en oito liñas!)

    Noraboa ao profesor e aos alumnos! :)

    ResponderEliminar
  37. Pois xa temos gañadores!! Pero como di Gabriela, todas estaban ben; e como di P., non era fácil escribir algo persoal ou orixinal en tan poucas liñas! Como tampouco foi fácil escoller tres. Cada unha tiña o seu punto!

    Mañá publicaremos as 3 mellores críticas e unha foto dos gañadores coa súa peli, porque hoxe non estaba a 3ª clasificada. Así, P., poderás comprobar se a túa aposta é gañadora!

    ResponderEliminar
  38. Claudia18/6/14

    Foi unha experiencia incrible pero o mismo tempo un tanto complicada, a primeira tarefa resulta moi difícil decidirte que película escoller ante una lista longa e todas cunha pinta moi boa e logo expresar en tan poucas liñas algo que te encantou ou non, pero sin duda repetiría!!!

    ResponderEliminar
  39. Fixéstelo perfecto, Claudia. Dá gusto propoñer concursos e traballos e dar opcións novas cando as persoas responden como o fixéstedes vós todo o curso. Por iso faría un coma este cada semana!
    Non deixedes de explorar outras pelis da lista... Non vos arrepentiredes!

    ResponderEliminar
  40. Fixéstelo perfecto, Claudia. Dá gusto propoñer concursos e traballos e dar opcións novas cando as persoas responden como o fixéstedes vós todo o curso. Por iso faría un coma este cada semana!
    Non deixedes de explorar outras pelis da lista... Non vos arrepentiredes!

    ResponderEliminar

Grazas por comentar!

ˆ
MIGUEL ABRAIRA © - DISEÑO: HERPARK