Saltar ao contido principal

Un palo!

Todos coñecemos este anuncio e nos partimos de risa ao velo. Non vos pasa? Pero... Cantos saben o que anuncia? E sobre todo: Cantos compraron o que anuncia? Pois eu diría que poucos. Seguro! Así que a pregunta é: Porque demo unha empresa fai un anuncio así?

Ceo santo. É que ninguén lle vai dar un Oscar a este rapaz?
Lembrades as técnicas de venda dos supermercados? Ese carro da compra que se vai á esquerda para facilitarnos coller as cousas coa dereita, eses produtos imprescindibles situados ben ao fondo para que de camiño collamos outras cousas, ese poñer o que ten máis marxe de beneficio nos lugares máis visibles... A publicidade é un mundo do máis curioso. Baixo un aspecto sinxelo, ocúltase toda unha maraña de estratexias e psicoloxías, cada vez máis sofisticadas, encamiñadas a levarnos ao horto.

A estratexia deste anuncio é de libro. Chámanlle Emotional Branding. A idea consiste en lograr conectar ás persoas coa marca. E o camiño para iso non é vendernos as bondades do produto, non, senón tocarnos as emocións a través dunha historia chula coa que nos sintamos identificados. Seguro que mentres ledes isto algúns estaredes pensando, por exemplo, nos anuncios de Gadis. E si, tedes razón! En ambos casos, cóntasenos unha historia que nos resulta cercana e familiar, que nos parece moi nosa, e que enriba nos fai rir! Gústanos porque conecta con nós. E así, entre risas, sen apenas darnos conta, asociámonos con esa marca, porque nos gusta o que transmite.

Fixádevos aquí no escenario! Quen non estivo nunha festa así? Ese mantel a raias, ese sofá cheo de porcalladas, mesmo ese amigo con gafas... E sobre toda esa ilusión de verse ante un par de regalos por abrir. Ti ves a escena e es capaz de verte nela, e ata de sentir nostalxia dos tempos que se foron. É nese ambiente "coñecido" no que de repente nos amosan esa reacción absolutamente orixinal e divertida, para transmitirnos a idea de que son as cousas sinxelas e auténticas as que nos fan felices. Coma un simple pau. Ou mira ti por onde, como o que se anuncia: unha limonada!

A idea está tan pensada que mesmo hai unha web na que ver e gañar o pau!


Pero un momento... Só teñen preparado o do pau? 
Noooon! Hai máis xoguetes, cada un co seu anuncio!
Clic nas imaxes!

Por exemplo, tamén está (encántame) "La caja":


E desde logo, non podía faltar o xoguete de urxencia "La piedra":


Cantas veces falamos da importancia de ser creativos? As marcas buscan persoas creativas porque o que queren é destacar, ser singulares, amosarse orixinais, diferentes e cercanos ás persoas. De aí ese novo interese por humanizar os anuncios... E por sacarnos un sorriso. Obviamente sabemos que teñen un fin comercial, pero... que queredes que vos diga? Coas risas que un se bota con este rapaz, o que penso é que oxalá todos foran así!

Lembrade. Cando vos toque gañarvos a un público:
 Creatividade, e a polas emocións!

Comentarios

  1. victoria14/9/13

    A verdade é que os anuncios son moi bos. Faime gracia que agora meu sobriño quere regalar paus aos amigos, de feito soe levalos para casa do parque, a él parécelle que o cativo ten moita razón, por fin o mundo dase de conta do que molan os paus, jajaja

    ResponderEliminar
  2. Jajaja. "Por fin o mundo dase conta do que molan os paus". Un rapaz intelixente.

    Iso si, aínda que os paus molen, o de envolvelos en papel de regalo, igual non é moi boa idea... :)

    https://www.youtube.com/watch?v=5trpYqZFaIk

    ResponderEliminar
  3. Silvia23/9/13

    Ese anuncio lembrareino moito tempo, e o grazoso é que tiven que velo varias veces para saber qué era o que anunciaba...Penso que acertaron tanto co anuncio que a xente céntrase máis no rapaz co pau ca no que queren vender! xD
    Un abrazo Miguel! :)

    ResponderEliminar
  4. É que o rapaz faino tan ben que o resto do anuncio queda totalmente nun segundo plano. A min gústame tamén moito o anuncio da caixa. Recórdame aos meus gatos cando deixo unha caixa aberta no chan: están desexando conquistala e convertela no seu castelo! :)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Grazas por comentar!

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!