Saltar ao contido principal

El arte de no amargarse la vida

¡Título prometedor para empezar el año! Descubrí al autor de este libro por casualidad, en una entrevista en la radio hace poco. Me interesaron tanto las experiencias que relataba y las teorías que sostenía, que quise indagar un poco más. Así que busqué y me leí de un tirón su último libro. Y tengo que decir que me pareció útil a rabiar para desmontar formas de pensar que nos amargan la vida y que la mayoría no sabríamos ni reconocer. Una moneda más para Caronte.




Lo que no encontraréis es espiritualidad. Rafael Santandreu es psicólogo, y utiliza un método científico (la psicología cognitiva), basado en la filosofía racional. El objetivo es hacerse fuerte en el ámbito emocional, transformando nuestra manera de pensar a partir de esta idea: 

"No nos afecta lo que nos sucede, sino lo que nos decimos sobre lo que nos sucede"

Es decir, que el origen de nuestras emociones negativas no está en los hechos sino en los pensamientos catastrofistas que tenemos. La buena noticia es que aprender a controlar estos pensamientos, combatir eficazmente la "terribilitis" o la "necesititis" y hacernos fuertes a nivel mental y emocional, son metas que se pueden alcanzar. 

AQUÍ podréis ver una entrevista al autor, en la que condensa en solo unos minutos algunas de sus ideas más importantes, con ejemplos de lo más variado. Pensar en la muerte, es uno de los consejos del autor... ¿Pica la curiosidad?

Comentarios

Publicacións populares deste blog

6º Concurso CineHistoria

Despois de 5 edicións, non pensaríades que deixaríamos acabar o curso sen o noso concurso favorito, non...? Pois benvidos a CineHistoria! , o certame de minicríticas de cine máis famoso da comarca!  Velaquí as 40 críticas (en formato orixinal) desta edición,. Podedes lelas todiñas nos comentarios! As normas e o sentido do concurso xa o sabedes , pero por se acaso...: Para quen? Participan os meus alumnos de Historia de 1º de Bacharelato . Este ano, 40. Que teñen que facer? Eu reparto unha listaxe dunhas 50 pelis .  Cada un deles ten que elixir unha para ver antes dunha data límite. Condición obrigada: que non a viran nunca!  Onde e cando? Cando acabou o tempo para ver as pelis, un día, sen previo aviso reparto en clase un papel.  Cada participante ten 8 liñas e uns 20 minutos para escribir . Como facelo? A crítica debe ser algo máis que un resumo. Debe ter opinión, análise, orixinalidade e, sobre todo, espertar unha emoción no que le. Prohibido deix

V Concurso CineHistoria

Os bos costumes non se poden perder. Por iso, había que volver coa quinta edición do Concurso máis lonxevo (creo) do noso instituto.  Como cada ano, convoco aos meus alumnos de Historia do Mundo Contemporáneo (1º Bacharelato) a un certame, que non é máis que unha escusa para ver cine... e, a través dese cine, para tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida .  Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia (ou ao bo cine); concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: " Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria! ";  ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e efectiva posible...   Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o V CONCURS

III Concurso CineHistoria

Como cada curso, e xa van tres, en 1º de Bacharelato empregamos a Historia como unha escusa para ver cine... Ou será que usamos o cine como escusa para ver a Historia? O funcionamento é sinxelo. Entrego unha lista de películas por época histórica, concedo un prazo amplo para ver unha delas e despois realizamos un concurso de críticas onde cada un busca unha forma orixinal e breve de falar da peli que elixiu... Con que premio? Con cal vai ser! Aquí comeza o  III CONCURSO CINE HISTORIA  de 1º Bacharelato! 49 películas na lista. 41 candidatos que escribiron a súa minicrítica (8 liñas). 3 pelis de premio (as da imaxe) para as 3 mellores! A partir desta tarde podedes lelas todas, nos Comentarios  desta entrada. Este Xoves 4 , na clase e no blog:  Gañadores, Premio e Foto! Sorte a todos!